Trist ons

Segare dag får man leta efter!!
Har inte hänt nånting idag, trots det har dagen varit totalt kaos.

Började med att jag försov mig, började klockan 10.00 och vaknade 09.46!!!!! Bra start på dagen... tog ett tag innan jag riktigt förstod hur mycket klockan egentligen var, när jag kommit underfund med att jag började om 14min flög jag bokstavligt talat upp ur sängen!! Kom upp till en tom lägenhet, E hade redan gått till skolan.. skulle aldrig orkat börja så tidigt som hon.
Slänger på mig kläder och kastar på mig sminket, sätter upp håret i en knut, tar en matlåda ur frysen (haha) och springer ut till bilen. När jag kommer till jobbet ser jag ut som jag blivit överkörd! med min mat låda i en systembolagetkasse, ser nog bra ut.
Första kommentaren jag fick var inte "Du är sen" utan "HAHA, ÄR DU BAKIS?!"  tack för den killar! haha... Var dock mycket stolt eftersom jag var på jobbet 10.15! Starkt jobbat!
Sen har det absolut inte hänt nånting, på jobbet har det varit totaldött! När det väl kom en kund så blev det bara kaos, varför dras alla problemkunder till mig?!
Hann inte mer än hem och byta om och sen var det dags att gå och träna, kände dock av min träningsvärk på alla maskiner jag rörde vid, så jag kände mig ganska så nöjd efter en timme... en liten prommenad blev det iaf.
Nä nu ska jag skynda mig in i duschen och sen ska vi kolla på Top Model! :D

Hejhej! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0