Sjukt!

Jag som trodde att våren va påväg.. men icke!
Har varit värsta snökaoset hela dagen, imorse när jag åkte till jobbet va det nästan fint, men ändå så satans kallt och sen när man tittar ut nån timme senare så är det helt plötsligt snö! Var i H kom det ifrån!
Har kollat  värdet nere i Skåne inför lördag, verkar som om vi får planera om klädvalet lite!
Jag som ville ha min fina klänning då, eller fin och fin vet jag inte om den är.. den såg fin ut på bild iaf. hehe..
E skulle också ha klänning.. så det blir att börja om från scratch!

Butbut, what to do, what to do...


image9
Jag, försökte komma in i bilen påväg hem från jobbet.. haha




Nu ska jag gå och äta spaghetti och ketchup, en riktig festmåltid! :D  /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0