Nedräkning

Japp, nu är det bara några timmar kvar tills vi ska bege oss iväg till Kastrups flygplats. Kan verkligen inte fatta att det där sant! Har inte riktigt gått in i huvudet än...  Har pecis blivit klar med min packning men jag lovar att jag har glömt hälften även om väskan inte tillåter mer.
Har tyvärr inte haft tid att uppdatera de senaste dagarna eftersom vi har behövt planera en hel del + att vi legat sjuka. Störtförkylda båda två, febern har lagt sig nu men man känner sig fortfarande lite hängig. Fy vad det kommer kännas i öronen när man ska flyga... det längtar vi inte till!
Nä, nu måste jag gå och lägga mig några timmar, ska nog iaf kunna få 4 timmars sömn...mmm.
Imorrn är det FREEEEEEDAAAAAAG!!!!!!

Godnatt allihopa!
Trevlig resa till oss :P


image12

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0