Irriterad!

Jahapp.. Då blev det ändrade planer till på Lördag. Ingen klänning inte, får se om man hittar nåt annat i garderoben eller i värsta fall får man skrapa ihop lite pengar (som inte finns) och ut och shoppa nånting. Ska iof bli kul men har lite ångest eftersom jag borde spara pengarna till vår resa.. 
Men känner man sig inte snygg så har man inte kul! SÅ DET SÅ!
Jag hatar påsken! Vill ha min klänning! Om det inte skulle varit för att det är helgdag imorrn så skulle vi haft våra satans grejer.. åååh så arg jag är!!

Nu ska jag gå och käka mitt påskägg som jag fick av chefen igår, förvånad över att jag inte har rört det än... Jobbade sista dagen idag så jag är ledig fram tills vi åker, är en massa småsaker som måste fixas så jag kan nog sysselsätta mig ändå, om inte så kan jag ju alltid sova.. det är jag ganska så bra på! :P

Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
FREDAG!! (nu bär det av!!)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0