Goddagens

Hur mår allihopa idag?
Jag mår finemang, har fått sova länge. Vaknade upp till en tom lägenhet.. skönt haha.
Johanna och Emilie har varit och fixat spiritus till ikväll.. gottgott.. not..eller hm..
Jag har precis varit tränat känner mig riktigt duktig! Föll dock precis för frestelsen - Påskägget! Inte fullt lika duktigt.. Farliga grejer.
Ikväll blir det party, åker in till Båstad vid 7 tiden, tar ett litet glas vin eller kanske till och med en drink.. maybe.
Sen blir det Pepes för hela slanten. Har till och med lyckats att få skjuts hem, Johannas mycket snälla vän ställer upp och kör oss.. Det tackar vi för!
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, kleta in mig i en sista omgång med B.U.S och sen ska jag sätta mig på en stol och kolla Sex And The City.
Tack och hej, snygga tjej! (Känner mig som "Bert den siste oskulden" haha)


image10

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0