Flygiflygi

Sitter och smaskar på mitt påskägg (som snart är slut) och njuter av den fina utsikten.. lite snöblandat regn och en gubbe på balkongen mittemot som står och röker. Han njuter nog också av utsikten tror jag.
Så nu var han klar, det gick fort.
Hahaha.. nu kom det ut en tant istället, verkar som dom undviker varandra. Skulle ju kunna haft en trevlig konversation om vädret om inget annat..

Skönt att sitta och slappna har sprungit fram och tillbaka som en idiot, provat kläder och packat. E är galen på mig för att jag dragit ut hela garderoben! Allt ligger numera på golvet, får fixa till det när vi kommer hem eller nåt..
Snart ska vi åka ut till flygplatsen för en liten tur i luften, vi ska till Ängelholm.. änglarnas stad! hehe
När vi kommer fram är förhoppningsvis Johanna där och möter upp oss, om hon inte glömt bort oss, pratade precis med henne så isf måste hon ha väldigt dåligt minne.
Det är tydligen lika pissigt väder där som det är här. Men snart slipper vi detta :P
Sen ska vi hem till Johanna och fixa lite påskmiddag. Kan ju alltid hoppas på att allt redan är ordnat, är så trött och hungrig.
Nää.. hejhopp. Nu måste jag skynda mig att packa klart! Kommer troligtvis att glömma hälften som vanligt..

/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0